Open menu
Hjem
Brukerstøtte
Logg inn
Ofte stilte spørsmål
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene.
Generelt
Den forrige nettleseren min husket passordet mitt, men det har nå forsvunnet.
Jeg har glemt passordet mitt
Hvordan sletter jeg e-post?
Jeg har bestemt meg for at jeg ikke ønsker å fortsette å bruke e-postkontoen min på Wemail.
Har e-postkontoen min blitt slettet?
Jeg bruker et mailprogram eller en app, hvilke innstillinger skal jeg benytte?
IMAP vs POP3
Abonnement
Jeg har mange e-postkontoer. Er det mulig å få rabatt?
Kan jeg registrere meg for bare en kort periode?
Godtar dere faktura, eFaktura eller AvtaleGiro?
Hvordan gjør jeg endringer i kontoen eller abonnementet mitt?
Hvordan kan jeg være sikker på at betalingsinformasjonen min brukes på en sikker måte?
Kan jeg endre fornyelsesfrekvensen til månedlig, halvårlig eller årlig?
Annet
Jeg har andre spørsmål om vilkår og betingelser
Hvem eier Wemail?
Fant du ikke svaret på spørsmålet ditt?
Klikk her for å kontakte oss